Mapper til strikkepinner

Her har jeg sydd noen mapper til strikkepinner, sydd i 2 forskjellige varianter p stoffene. En med stjerner og en med ugle.

Mappen fr plass til minst:
8 pakker med rundpinner, er plass til flere med jeg hadde ikke flere rundpinner legge oppi.
4 pakker med strmpepinner, her har beholdt strikkepinnene oppi originalpakken og s lagt de i mappen. 
Saks

Her er mappen med stjerner

Sammenrullet med bnd rundt

Alt jeg syr blir lagt for salg p min facebookside: Veskeklatten

Mappen mler pen ca bredde 34 * 31 cm. Lukket mler den ca 12,5 * 31 cm.

Strikkepinner og annet innhold flger ikke med.

Pris per mappe kr 250,- + frakt kr 50,- 

Mappen med ugle utenp

Mappen med ugle p innsiden

 #bag #quilt #quilting 
#diy #sm #hobby #sydilla #accessorie#strikkety #strikkeveske #strikkepinner 
#oppbevaring #strikkepinneetui #strikkepinnemappe

14 kommentarer

Sonja

31.05.2017 kl.11:48

S flotte mapper. Digga den ugla!

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.12:06

Sonja: Tusen takk :-)

frodith

31.05.2017 kl.15:17

Ja, de mappene m da f bein g p??Spesielt de med ugler p .-D he-he..

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.17:44

frodith: Tusen takk ? har kun n igjen og det er med stjerner ?

fjellgeitbundingen

31.05.2017 kl.17:28

S supre mapper. Flinke deg som klarer ta vare p strikkepinneembalasjen.

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.17:45

fjellgeitbundingen: Tusen takk :-) Ja jeg syntes det er bedre og ha de oppi embalsjen, da slepper jeg og hele tiden mle str p pinnene ??

fjellgeitbundingen

31.05.2017 kl.23:23

Lurt og tidsbesparende.

Lisbeth Pedersen

01.06.2017 kl.12:10

fjellgeitbundingen: Gjelder holde orden, prve hvertfall ??

margarites

31.05.2017 kl.23:31

Kjempestilige! Den med ugle var veldig stilig :-) Skulle jeg hatt et snt system s mtte jeg hatt mange mapper , s jeg fr vel ha litt kaos en stund til i strikkepinneboksen (en del pinner har originalembalasjen, men den har en tendens til forsvinne i renes lp) Det begynner bli mange strikkepinner her i huset :-)

Siv Svanem

01.06.2017 kl.08:21

Flotte. System det er bra,

Line Haugen

19.06.2017 kl.20:32

Hei. Jeg skulle gjerne kjpt en strikkepinne holder av deg, har du igjen med ugle?

Lisbeth Pedersen

09.07.2017 kl.21:36

Line Haugen: hei :-) de ble utsolgt samme dag.

h.kleven

07.09.2017 kl.19:00

Dette var jo en god id:-)

Lisbeth Pedersen

07.09.2017 kl.19:56

h.kleven: ja sant ??

Skriv en ny kommentar

, Bergen

En hobby - blogg som vil i hovedsak handle om mine hndsydde vesker. Men da min mann har en 1969 mod Ford Mustang, s vil vre Amcar turer og treff ogs prege bloggen min. nsker du kjpe en av mine vesker, s kontakt meg gjerne p mail lisbethpedersen17(alfakrll)gmail.com eller p facebook: https://www.facebook.com/Veskeklatten Instagram Lisbeth_pede