Mapper til strikkepinner

Her har jeg sydd noen mapper til strikkepinner, sydd i 2 forskjellige varianter på stoffene. En med stjerner og en med ugle.

Mappen får plass til minst:
8 pakker med rundpinner, er plass til flere med jeg hadde ikke flere rundpinner å legge oppi.
4 pakker med strømpepinner, her har beholdt strikkepinnene oppi originalpakken og så lagt de i mappen. 
Saks

Her er mappen med stjerner

Sammenrullet med bånd rundt

Alt jeg syr blir lagt for salg på min facebookside: Veskeklatten

Mappen måler Åpen ca bredde 34 * 31 cm. Lukket måler den ca 12,5 * 31 cm.

Strikkepinner og annet innhold følger ikke med.

Pris per mappe kr 250,- + frakt kr 50,- 

Mappen med ugle utenpå

Mappen med ugle på innsiden

 #bag #quilt #quilting 
#diy #søm #hobby #sydilla #accessorie#strikketøy #strikkeveske #strikkepinner 
#oppbevaring #strikkepinneetui #strikkepinnemappe

14 kommentarer

Sonja

31.05.2017 kl.11:48

Så flotte mapper. Digga den ugla!

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.12:06

Sonja: Tusen takk :-)

frodith

31.05.2017 kl.15:17

Ja, de mappene må da få bein å gå på??Spesielt de med ugler på .-D he-he..

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.17:44

frodith: Tusen takk ? har kun én igjen og det er med stjerner ?

fjellgeitbundingen

31.05.2017 kl.17:28

Så supre mapper. Flinke deg som klarer å ta vare på strikkepinneembalasjen.

Lisbeth Pedersen

31.05.2017 kl.17:45

fjellgeitbundingen: Tusen takk :-) Ja jeg syntes det er bedre og ha de oppi embalsjen, da slepper jeg og hele tiden måle str på pinnene ??

fjellgeitbundingen

31.05.2017 kl.23:23

Lurt og tidsbesparende.

Lisbeth Pedersen

01.06.2017 kl.12:10

fjellgeitbundingen: Gjelder å holde orden, prøve hvertfall ??

margarites

31.05.2017 kl.23:31

Kjempestilige! Den med ugle var veldig stilig :-) Skulle jeg hatt et sånt system så måtte jeg hatt mange mapper , så jeg får vel ha litt kaos en stund til i strikkepinneboksen (en del pinner har originalembalasjen, men den har en tendens til å forsvinne i årenes løp) Det begynner å bli mange strikkepinner her i huset :-)

Siv Svanem

01.06.2017 kl.08:21

Flotte. System det er bra,

Line Haugen

19.06.2017 kl.20:32

Hei. Jeg skulle gjerne kjøpt en strikkepinne holder av deg, har du igjen med ugle?

Lisbeth Pedersen

09.07.2017 kl.21:36

Line Haugen: hei :-) de ble utsolgt samme dag.

h.kleven

07.09.2017 kl.19:00

Dette var jo en god idé:-)

Lisbeth Pedersen

07.09.2017 kl.19:56

h.kleven: ja sant ??

Skriv en ny kommentar

, Bergen

En hobby - blogg som vil i hovedsak handle om mine håndsydde vesker. Men da min mann har en 1969 mod Ford Mustang, så vil våre Amcar turer og treff også prege bloggen min. Ønsker du å kjøpe en av mine vesker, så kontakt meg gjerne på mail lisbethpedersen17(alfakrøll)gmail.com eller på facebook: https://www.facebook.com/Veskeklatten Instagram Lisbeth_pede