Strikke Converse sokker til voksen

Det var egentlig veldig artig å strikke disse Converse sokkene, til tross for at de krever litt arbeid.
Så da ble det to par til.

Men etter dette så er det på tide å gå tilbake til symaskinen, for der venter det masse arbeid på meg. Nemlig "kun" 8 vesker som skal syes sammen.

Sokkene er enkel å strikke, men mye arbeid. Her er det både strikking, hekling og til slutt syes delene sammen.
Lissene er strikket i I-cord som er veldig enkelt.

På et tidligere innlegg så viste jeg hvordan dette gjordes: Barne converse

Alle mine produkter blir lagt ut på facebooksiden min; VESKEKLATTEN

Mønsteret på Converse sokker finner du HER

#converse #strikke #barn #mønster #oppskrift #hobby #conversesokker #strikketilvoksen #mote #fashion

21 kommentarer

ladyaugust

27.02.2017 kl.21:53

WoW så tøft ! Du er superflink må jeg bare si :D <3

Lisbeth Pedersen

27.02.2017 kl.22:40

ladyaugust: Tusen takk :-) Gøy å strikke de, men er en del arbeid.

frodith

27.02.2017 kl.22:14

Hi-hi, så morsomme, synes de voksne var topp :-D

Lisbeth Pedersen

27.02.2017 kl.22:39

frodith: Tusen takk :-) hehe de er ganske artige :-)

margarites

27.02.2017 kl.22:52

Disse var jo bare helt kanonstilige! Det spørs om ikke jeg må strikke noen sånne til mine "strikkesokk-glade" døtre :-) Men først må jeg strikke meg nye votter... selv om vinteren snart er slutt...forhåpentligvis :-)

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:57

margarites: Tusen takk :-) Ja disse må du strikke. Inne på innlegget har jeg lagt ved linken til det norske mønsteret :-) Votter kommer godt med ennå :-)

Vera Lynn

27.02.2017 kl.23:24

Dette er noe av de flotteste sokkene jeg har sett på lenge. Da jeg så dem sist gang du hadde lagt dem ut, trodde jeg først det var ekte sko :o))

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:55

Vera Lynn: Å tusen takk :-) Er så gøy å prøve noe nytt og disse converse sokkene er vist blitt litt populær. Men nå må jeg tilbake til symaskinen igjen for der venter andre prosjekter :-)

Sonja

27.02.2017 kl.23:25

Conversene ble kjempe flotte😀 ser du har strikket noen barne Converse du også. Stilig😉

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:53

Sonja: Tusen takk :-) Ja måtte prøve meg på barne størrelse. Hadde ikke mønster på de, men var jo bare å bruke samme teknikk som for voksen.

Victoria Larsen

27.02.2017 kl.23:31

så kule!

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:52

Victoria Larsen: Tusen takk :-)

ladyaugust

27.02.2017 kl.23:47

Ja det kan jeg tenke meg men jammen ble de supre :)

Min matgale verden

28.02.2017 kl.06:21

Så stilige! Du er så flink :)

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:52

Min matgale verden: Tusen takk :-)

Turjenten

28.02.2017 kl.06:45

Kjempetøffe 🌝 du er superflink og jeg er imponert 🌝🏵🌹

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:51

Turjenten: Tusen takk :-)

fruensvilje

28.02.2017 kl.07:17

skikkelig kule sokker,hadde gått rett hjem hos mange ungdommer )

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:51

fruensvilje: Tusen takk :-) Ja er flere som ønsker seg disse. Men nå må jeg ta fatt på symaskinen for der venter andre prosjekter :-)

Sonja

28.02.2017 kl.09:34

Så tøffe!

Lisbeth Pedersen

28.02.2017 kl.09:50

Sonja: Tusen takk igjen Sonja :-)

Skriv en ny kommentar

, Bergen

En hobby - blogg som vil i hovedsak handle om mine håndsydde vesker. Men da min mann har en 1969 mod Ford Mustang, så vil våre Amcar turer og treff også prege bloggen min. Ønsker du å kjøpe en av mine vesker, så kontakt meg gjerne på mail lisbethpedersen17(alfakrøll)gmail.com eller på facebook: https://www.facebook.com/Veskeklatten Instagram Lisbeth_pede